ashke khoni

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


saharetanha5960

باران سحری

saharetanha5960

http://saharetanha5960.loxblog.com

ashke khoni

تک بیت

ashke khoni

در روزهایی که دلم شکسته بود یاد حرف های پدر ژپتو به پینیکیو افتادم که میگفت: "پینوکیو! چوبی بمان،آدم ها سنگی اند دنیایشان قشنگ نیست..." اما این روزها آرامم... آن قدر که از پریدن پرنده ای غافل نشده و در هیچ خیابانی، گم نمی شوم. این روزها آسان تر از یاد می روم، آسان تر فراموشم می کنند...!می دانم،اما شکایتی ندارم...! آرامم گله ای نیست... انتظاری نیست، اشکی نیست... بهانه ای نیست، این روزها تنها آرامم... یک وحشی آرام!

ashke khoni

تک بیت


    روزی که اشک آینه کردم برای تو 
                                     گفتم شکست شیشه عمرم به پای تو 
    بگذار تا آینه ها زندگی کنند     
                                     ای راز نبض آینه در پلکهای تو

 

 

    روزها سنگ زدنهای تو و رقص دو بالم
                                باز شب اید و من غمزده بر بام تو هستم

 

         دو چشمانت نگین حلقه دل
                    عزیزم بی نگین دل را چه حاصل


کان دردم خود ولی یک لحظه دردت را ندارم طاقت دیدن رفیق

                               خود خزان از دردم اما رنگ زردت را ندارم طاقت دیدن رفیق

در فراقت ای بهار از آه سردم برگ دل بر سینه ریخت
                                     خود زمستان از فراقم آه سردت را ندارم طاقت دیدن رفیق


 

اگر آن شاخ گل را خواب افتد چشم بیمارش     
                                          بجز با پره گل کی کنم از خواب بیدارش

 

دلش گلبرگ را می ماند و از هیچ می رنجد
                                              اگر کمتر زگل گویم از خویش بیزارم


          دلم بردی و تاوانم ندادی
                               سرم بردی و سامانم ندادی

           به دردم مبتلا کردی و رفتی
                                       دوایی بهر درمانم ندادی

(saeed khanjari)


نظرات شما عزیزان:

marzi
ساعت15:21---31 ارديبهشت 1391
vebe gashangi dari

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,;ساعت16:0;توسط باران سحری; | |

cache01last1597523635